Jeździliście autem - ale jazde po tamtych drogach jak byś przyrównał - jak do jazdy po naszych mniejszych drogach czy po głównych ulicach? Duży tam ruch na ulicach jest? Pomijając Santo Domingo - jestem za słaby kierowca - nie będą się tam pchała.
A tam jest ruch prawo stronny przyjęty czy lewostronny?
A ten przewodnik na wycieczke po tych fabrykach to taksówkarz? Osobno Wynajęty przewodnik czy kto? Jak byś mógł podać mi więcej szczegółów a najlepiej gdzie takiego znalazłeś - będę wdzięczna.
Ruch na Dominikanie odbywa się prawostronnie, poza wiekszymi miejscowościami jest niewielki, ale w miasteczkach sytuacja sie zmienia. Na drogach Dominikany jest wiele tzw motochonchos, czyli takich motocyklowych taxi i na nich trzeba najbardziej uważać i zachować ostrożność. To dlatego że mijają samochody z każdej możliwej strony. Jeździ się ogólnie dobrze, ale oczy trzeba mieć szeroko otwarte. Także spokojnie sobie dasz rade, tylko z Santo Domingo możesz mieć problem.
Nie wiem do jakiego miasta się wybierasz i do jakiego hotelu. Jak mi podasz jakies dane to spróbuje Ci pomóc z przewodnikiem.
Opiekunka nam odradzała wypożyczanie samochodu ...
Jedno i drugie.... kazdy tam jezdzi jak chce, drogi (jesli je tak mozna nazwac)nie sa najlepsze, jak ja z mezem chcialam wypozyczyc samochod nasza opiekunka nam odradzala....bo pierwszy raz tam bylismy, nie znamy zasad itd. Mnie tez to przestraszylo jak zobaczylam jak sie tam jezdzi, ale do odwaznych swiat nalezy (my sie jednak nieodwazylismy)
Witajcie
Moze ktos mi pomoc i poradzic jak najlepiej i najtaniej dojechac z lotniska z santo domingo do miasta? Widzialem cos, ze sa transporty w cenie 47 dolarow, wydaje mi sie, ze to troche za duzo.
Mozna na Dominikanie wypozyczac skutery nie majac prawa jazdy?
Dzieki luki
Witam wszystkich którzy byli lub będą na Dominikanie przed 18.09.2008 i proszę o podpowiedź.
Mój problemik jest taki ze nie mam transferu z lotniska do Hotelu po przylocie.