UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie)
Forum Dominikana www.forum.dominicana.com.pl  Strona Główna

Poprzedni temat :: Następny temat
Wiktor z TUI czy Marcin z Villapolonia?
Autor Wiadomość
isia 
SZORUJĄCY POKŁADY

Dołączyła: 27 Lip 2007
Posty: 7
  Wysłany: 31-08-2007, 20:28   Wiktor z TUI czy Marcin z Villapolonia?

Czy Villapolonia to dobry wybór?

na jakie wycieczki warto sie wybrac bedac w punta cana. Czy villapolonia to dobry wybór. A może inne biuro?Co kto wie?
 
 
sirga 
WŁADCA TORTUGI


Wiek: 39
Dołączyła: 11 Cze 2007
Posty: 2099
Wysłany: 01-09-2007, 01:11   

Zobacz i sama się przekonaj

isia, wejdź na stronę www.dominicana.com.pl kliknij na " FILMY ", a potem na " FAKULTETY " - tam umieściliśmy parę filmików z naszch wycieczek fakultatywnych.
_________________
Dominikana
 
 
isia 
SZORUJĄCY POKŁADY

Dołączyła: 27 Lip 2007
Posty: 7
Wysłany: 01-09-2007, 12:08   

bardzo dziekuje za szybka odpowiedz, zaraz sobie obejrzę ale i tak chyba ich sama sprawdzę
pozdrawiam
 
 
joe.stalin 
NAWIGATOR


Wiek: 37
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 28
Skąd: Anglia
Wysłany: 01-10-2007, 21:23   

Czy te wycieczki odstepne sa takze z rejonu Playa Dorada?
 
 
 
sirga 
WŁADCA TORTUGI


Wiek: 39
Dołączyła: 11 Cze 2007
Posty: 2099
Wysłany: 01-10-2007, 22:22   

Te wycieczki zostały wykupione u Villapolonii - oni działają w Bavaro
_________________
Dominikana
 
 
isia 
SZORUJĄCY POKŁADY

Dołączyła: 27 Lip 2007
Posty: 7
Wysłany: 02-10-2007, 16:56   

Byłam, zobaczyłam ...

czesc wczoraj wróciłam z Punta cana jak macie jakies pytania to piszcie chetnie pomoge pozdrawiam Isia
 
 
joe.stalin 
NAWIGATOR


Wiek: 37
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 28
Skąd: Anglia
Wysłany: 02-10-2007, 17:47   

Kilka pytań

Witaj!
Przede wszystkim chcialem popytac o wycieczki fakultatywne. Czy wybieralas je z Villapolonia, u przedstawicieli w hotelu czy tez moze w jeszcze jakis inny sposob? Jakie ceny na osobe i co wedle Ciebie najbardziej warto zobaczyc :) o nic innego nie pytam bo ja wybieram sie na strone polnocna do Playa Dorada. Pozdrowki
 
 
 
joe.stalin 
NAWIGATOR


Wiek: 37
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 28
Skąd: Anglia
Wysłany: 02-10-2007, 17:52   

Te same wycieczki w różnych cenach

Rozmawialem dzis ze znajomymi anglikami z pracy ktorzy kilkakrotnie byli juz na Dominikanie wlasnie w Playa Dorada i doradzili mi abym za wycieczkami fakultatywnymi rozgladnal sie poza hotelem w obrebie calego resortu Playa Dorada. Jest wiele firm miejscowych ktore oglaszaja sie np. w kantorach i oferuja takie same wycieczkiale za o wiele mniejsze pieniadze. O ile mniejsze nie wiem ale na pewno znajomi polecali ta forme niz wykupowanie u przedstawicielstw w hotelu. Pojedziemy z zona w styczniu to sie przekonamy :mrgreen:
 
 
 
isia 
SZORUJĄCY POKŁADY

Dołączyła: 27 Lip 2007
Posty: 7
Wysłany: 02-10-2007, 21:10   

Polecam wycieczki z Villapolonią

czesc tak byłam na wycieczkach z Villapolonia maja duzy wybór i dobre ceny(czasami ceny miejscowych przedstawicieli sa moze 10 usd tańsze ale sa niezorganizowane dobrze i chodzi im oto żeby odwiedzic ich miejscowych znajomych którzy maja sklepy z pamiątkami ibez porównania, z tym co ofeuje w Villapolonia) ceny są na ich stronie polecam wyspe saona ,Snorkling oraz wycieczke Fan Fan. poprostu dzwonisz do Villapolonia i przyjadą do was do hotelu i wam przedstawią oferte wycieczek naprawde warto od nich jechać Gorąco POLECAM
 
 
joe.stalin 
NAWIGATOR


Wiek: 37
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 28
Skąd: Anglia
Wysłany: 02-10-2007, 22:55   

ok dzieki isia za odp postaram sie do nich zadzwonic przed wylotem i sie z nimi dogadac zobaczymy co mi powiedzia i jakie ceny zarzuca ;-)
 
 
 
zenek 
PIRAT Z KARAIBÓW


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 153
Skąd: Barahona D.R.
Wysłany: 03-10-2007, 13:23   

Villapolonia - przewodnik po polsku

Poza hotelem mozna sobie samemu nawet zorganizowac wycieczke. Plusem wycieczek z Villapolonia jest to , ze macie przewodnika , ktory gada po polsku i nie trzeba sie o nic troszczyc...Dla Anglika polski jest naturalnie obojetny...
_________________
Zenek
 
 
joe.stalin 
NAWIGATOR


Wiek: 37
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 28
Skąd: Anglia
Wysłany: 08-10-2007, 08:40   

Dla nas nie ma znaczenia czy przewodnik będzie polsko- czy angielskojęzyczny

Z reka na sercu przyznam ze dla mojej zony jak i dla mnie angielsko- czy polsko-jezyczny przewodnik nie ma najmniejszego znaczenia oboje mowimy na tyle plynnie ze nie sprawi nam to najmniejszej roznicy. dzieki zenku na miejscu na pewno na cos sie zdecydujemy :)
 
 
 
zenek 
PIRAT Z KARAIBÓW


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 153
Skąd: Barahona D.R.
Wysłany: 10-10-2007, 17:42   

Druga strona medalu

No wy mowicie po angielsku , ale jak spika przewodnik to inna sprawa. Roznica jest taka , ze w Villapolonia macie kontakt z polakiem a na innych wycieczkach byc moze z dominikanem ktory ledwie duka po angielsku...
_________________
Zenek
 
 
joe.stalin 
NAWIGATOR


Wiek: 37
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 28
Skąd: Anglia
Wysłany: 14-10-2007, 08:41   

zenek napisał/a:
No wy mowicie po angielsku , ale jak spika przewodnik to inna sprawa. Roznica jest taka , ze w Villapolonia macie kontakt z polakiem a na innych wycieczkach byc moze z dominikanem ktory ledwie duka po angielsku...


no tak zgadza sie to moze byc lekko klopotliwa kwestia...w chwili obecnej moj kumpel z pracy jest w playa dorada w Fun Royale/Tropikale i czekam na jego powrot. Zobaczymy co powie o wycieczkach, hotelu, itd...
 
 
 
mizia 
WILK MORSKI


Dołączyła: 24 Lut 2008
Posty: 81
Wysłany: 07-04-2008, 16:50   

Czytałam o wycieczkach prowadzonych przez Wiktora i przez Marcina

Wycieczki fakultatywne jeszcze nie wiemy czy bedziemy korzystac.Jestem mistrzemi leniuchowania.Chyba,ze bedziemy mieli dosc lezenia to moze gdzies sie wybierzemy.Wiem o tych wycieczkach co sa po polsku. Czytalam o Panu Wiktorze on prowadzi wycieczki dla tui tylk one nie wiem ktorego.W riu sie wykupuje chyba u niego wycieczki,ale nie jestem pewna.Myslalam o wyspie saona i qwady tez mnie interesuja to chyba ma Marcin,ale w polaczeniu z jazda konno a to mnie juz nie interesuje i jeszcze mnie orki interesują.Chciałabym je zobaczyć.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang
Template spacevision v 0.3 modified by Nasedo. Done by Salseros

Forum dominikana

Dominikana wakacje, zdjęcia, informacje

Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 15