Ktos kiedys wpadl na pomysl sciagania do Polski Mamajuana , rzecz sie podobno przyjela i sprzedawala dobrze , wszystko upadlo w zwiazku z organizacja przesylek... Szczegolow nie znam ale warto sprawdzic bo taki problem dla chcacego napewno jest do rozwiazania.
Panowie...
Rzecz zaczyna się wymykać spod kontroli. Jaki mail , jakie szczegóły????
Od paru lat otrzymuje pytania na temat życia na dominikanie ,robienia interesów , tricków w życiu codziennym itd.
Nie mam problemów z podzieleniem się wiadomościami ale....
Po pierwsze.
Niektórym się wydaje , ze muszę mieć szczegółowe informacje prawne. Nie mam ich i proszę mnie nie molestowac w tym kierunku bo nie jestem prawnikiem. Takie wiadomości muszą być pewne i za nie się płaci ... Ja jestem osoba prywatna i nie pobieram opłat ale również nie mogę dac żadnej gwarancji na ich prawdziwość. W celu sprawdzenia rzetelności wspólników , umów , kontraktów trzeba się zwrócić do odpowiedniej osoby...
Po drugie
Mogę przetłumaczyć w trybie doraźnym cos tam jako pomoc ale nie jestem tłumaczem przysięgłym i nie mogą poświecić tygodni na rozsuplywanie problemów kogostam , kto nie ma ochoty na opłacenie profesjonalisty w tej dziedzinie.
Po trzecie
Nie jestem , kurwa również centrala telefoniczna. I nie będę wisial na słuchawce godzinami bo ktoś chce zaoszczędzić parę groszy..
Dziękuje za uwagę...
Żeby nie było , pomoglem w ostatnich latach w Dominikanie kilkudziesięciu Polakom , jeszcze się nie zdarzyło , żeby ktoś wykrztusil słowo dziękuje....
Tutaj podobnie i absolutnie się zgadzam z @zenon . Pomoc chętnie ale niestety w wielu przypadkach tylko prawnik lub specjalista z branży i to dobry oraz sprawdzony jest w stanie pomóc a to kosztuje .
Panie Zenonie brawo!!! Nareszcie ktos to napisal!
A wlasnie mi sie akurt pare osob trafilo co i dziekuje powiedzialo i zaplacili ale to tak na marginesie szkoda ze ze 100 to tylko 2-3 tak potrafi w dziesiejszych czasach:(((.
W ogole dobroczynnosc nie w modzie teraz...