UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie)
Forum Dominikana www.forum.dominicana.com.pl  Strona Główna

Poprzedni temat :: Następny temat
Jak wynająć mieszkanie w Dominikanie
Autor Wiadomość
wiolcik 
SZORUJĄCY POKŁADY

Dołączyła: 20 Lis 2012
Posty: 19
Wysłany: 01-10-2013, 19:28   

A tak na marginesie, jakby ktos w Santaigo pokoju szukal na minimum 3 miesiace to niech sie ze mna skontaktuje my wlasnie kogos poszukujemy

koszt 6000/ miesiac
 
 
Salseros 
Administrator


Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 966
Wysłany: 03-10-2013, 00:16   

wiolcik, Masz dział ogłoszeń na forum to dodaj tam :)
_________________
http://www.dominicana.com.pl Dominikana Filmy Zdjęcia Informacje Hotele Telewizja Radio Muzyka
Polub nas na FB http://www.facebook.com/DominicanaComPl
Pozdrawiam Salseros
 
 
MikeM 
PIRAT Z KARAIBÓW

Wiek: 31
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 647
Skąd: Punta Cana
Wysłany: 22-05-2015, 20:56   

Odswieze watek.
1- Szukamy odpowiednia rezydencje (ktora odpowiada naszym upodobaniom).
2- Pytamy jaka cena i ile depozytow (jak wiecej niz jeden rezegnujemy).
3- Wprowadzamy sie jesli wszystko ok.

Teraz szczegolowo. Depozyt malo kto zwraca, i prosze sie nie kierowac tym ze zaproponuja legalizowany przez notariusza kontrakt (oczywiscie za legalizacje zaplacicie wy). Bo o kant dupy mozecie ten kontratk potluc (co sadzic sie bedziecie za 500-1000 dolarow - taki proces moze trwac do 5ciu lat. Depozyt jest zazwyczaj w wysokosci ceny miesiaca. Czyli znalezliscie mieszkanie za 500 musicie wylozyc 1 000 polowa za miesiac polowa ze depozyt. Co warto wiedziec: czy w te 500 jest wliczone mantenimiento (czynsz) itd itp zeby potem z was kasiory nie wyciagali. Czasami w tanszych spelunkach nawet prad wam w cene miesiaca moga wlaczyc wiec warto sie pytac. Depozyt im mniejsyz tym lepiej bo ciezko go potem odzyskac wiec mozna odrazu zakladac ze jest on stracony, a jak uda sie go wybic to bedzie mila niespodzianka. Tak wiem przypomina troche proces wynajecia w Japonii gdzie przed wynajmem trzeba zrobic wlascicielowi prezent (1000-2000$). Jedziemy dalej jak uda sie wytargowac mniejszy depozyt a wprowadzamy sie na miesiac to poprostu mozna potem nie placic prad zeby choc w jakis sposob pieniazki odzyskac. Co tam jeszcze, im blizej plazy tym drozej. Sprawdzac jaki typ ochrony ma rezydencja (jak Haitanczyk z maczete to dobrze zamykac okna i drzwi) jak profesjonalny ochroniarz w mundurze i ze strzelba to tez ale mozna troszke sie rozluznic. Nie zostawiac bez ""opieki"""drogie rzeczy tanie zreszta tez nie )))). Chyba tak w skrocie. Na dany moment minimalna cena mieszkania w Bavaro - Punta Cana to 500$ miesiecznie na dlugi okres, i okolo 700$ na krotki. Sa speluny i po 350-400 ale nie polecam. Cos naprawde przyzwoitego to okolo 900$. Oczywiscie prad oddzielnie.

P.S. wybierajac tanie spelunki podejmujecie ryzyko wiec czy warto decydowac wam )))).

P.S. 2 W innych regionach jest nieco inaczej bo mieszkania w wiekszosci nie beda umeblowane.
_________________
Sprzedam 3pokojowe mieszkanie nad morzem w Estonii - 8 000USD lub 30 000PLN.
miminternational@ymail.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Template spacevision v 0.3 modified by Nasedo. Done by Salseros

Forum dominikana

Dominikana wakacje, zdjęcia, informacje

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 11