Wysłany: 17-02-2010, 01:07 Dominikana na własną ręke
Witajcie,
Mam pytanie, a właściwie pytania dotyczące Dominikany...
Otóż wybieram się na Dominikanę w okolicach września (dokładnej daty nie znam). Jest to podróż moich marzeń. Na Dominikanę wybieram się sam, we własnym zakresie i mam zamiar podróżować komunikacją publiczną i/lub "stopem", nie znam hiszpańskiego, jestem zielony kompletnie w tym języku (planuje ewentualne korepetycje z podstaw przed wyjazdem). Chciałbym znaleźć małą miejscowość, gdzie turystyka w szerokim tego słowa znaczeniu nie dotarła... Mój plan jest taki, aby poprosić jednego z mieszkańców, aby użyczył mi noclegu (byle gdzie) w zamian za pomoc w pracach. Chciałbym poprosić Was - zorientowanych, którzy byli już na Dominikanie, lub ewentualnie zamieszkują tamten kraj o kilka porad, opinii i propozycji oraz czy mój plan ma prawo lub nie ma prawa wypalić i dlaczego. Czekam na opinie =)
[quote="zmoon"]Witajcie,
nie znam hiszpańskiego, jestem zielony kompletnie w tym języku (planuje ewentualne korepetycje z podstaw przed wyjazdem). Chciałbym znaleźć małą miejscowość, gdzie turystyka w szerokim tego słowa znaczeniu nie dotarła...quote]
W każdej większej miejscowości, a juz na pewno w miejscowościach turystycznych dogadasz sie po angielsku, niemiecku, francusku. Natomiast jeśli chodzi o tą małą jak piszesz miejscowość to wydaje mi się że może być problem i nocleg za pracę hmm... no nie wiem wydaje mi sie że z tym bedzie jeszcze większy problem.