UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie)
Forum Dominikana www.forum.dominicana.com.pl  Strona Główna

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Salseros
22-09-2008, 20:33
Wyjazd rodzinny, Dominikana
Autor Wiadomość
Dejnaa 
SZCZUR LĄDOWY

Wysłany: 27-09-2007, 09:17   Wyjazd rodzinny, Dominikana

Na Dominikanę z dziećmi

Powiem tak > nigdy nie podrózowałam i nie znam obcych języków.Jestem totalnym laikiem w tej kwesti .Dominikana to marzenie choćby z tego wzgledu ze mam 4 - osobową rodzinę
dzieciaczki w wieku 11 i 9 lat .Podpowiedzcie mi jak podnieś sie z raczkowania , gdzie i jak szukać dla nas korzystnej oferty.Dodam jeszcze że nie chę luxusu a jedynie kontaktu z piękną egzotyka , wspaniałą plażą . Nie zależy na 4-5 gwiazdkowe hotelach,ale jednocześnie chcę by dzieciaczkom nic nie brakowo ( czyli ALL)Czy jest szansa wylecieć na takie wakacje w 4-ro za hmm... jedyne 10.000 zł ?( ze wszystkim ) tzw. full opłaty ?
Prosze odpowiedzcie czy to nadal zostanie moim marzem ? czy mam zejśc :) na ziemię ?
Pewnie rozbawi was mój post , ale niestety nie mam wiekszego zasobu gotówki to i tak juz dla nas duzo :(
pozdrawiam
Dejnaa

jomico 
WILK MORSKI

Wysłany: 27-09-2007, 14:00   

Dzieci mają zniżkę

Witaj,
niekoniecznie musi to byc marzenie. zdarzają się oferty bardzo atrakcyjne, a w jakim terminie chcielibyście wyjechać? Oferty często są nawet za 800 EUR za dorosłego, dzieci mają zniżkę :-) wylot polecam z Niemiec, jeśli nie jest dla Was problemem dojazd to marzenie moze sie okazać rzeczywistością :-)

Salseros 
Administrator

Wysłany: 29-09-2007, 18:05   

Dejnaa
Propozycja jest taka, szukaj ofert wszędzie gdzie się da - najlepiej w czerwcu i pod koniec września, bo wtedy ceny na Dominikane są najniższe. I pamiętaj, że marzenia się spełniają.

alexp 
WILK MORSKI

Wysłany: 29-09-2007, 22:02   

Dobre ceny z Anglii na wyjazd rodzinny