UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie)
Forum Dominikana www.forum.dominicana.com.pl  Strona Główna

Poprzedni temat :: Następny temat
Dzis strajki Punta-Cana, Higuey
Autor Wiadomość
MikeM 
PIRAT Z KARAIBÓW

Wiek: 31
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 647
Skąd: Punta Cana
Wysłany: 10-06-2015, 17:29   Dzis strajki Punta-Cana, Higuey

W dniu dzisiejszym radzil bym wstrzymac sie od podruzowania po ulicach regionu. Od rana wiekszosc sklepow i w ogole wszystkiego w Higuey pozamykane w niektorych szkolach niema zajec. Po drodze na Makao juz plona opony. Chyba wzrost ekonomiki o 6,5% zaszkodzil dominikanczykom i dlatego prostestuja. Zreszta kazda rozrywka jest dobra, hm... w garazu znalazlo sie pare starych opon i troche pustych butelek po presidente - moze pouczestniczyc w "dominikanskich rozrywkach"...?
_________________
Sprzedam 3pokojowe mieszkanie nad morzem w Estonii - 8 000USD lub 30 000PLN.
miminternational@ymail.com
 
 
Salseros 
Administrator


Wiek: 39
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 966
Wysłany: 15-06-2015, 09:58   

ZAawsze bedziesz mial jakas rozrywke. a i nowych znajomych tez poznasz :)
_________________
http://www.dominicana.com.pl Dominikana Filmy Zdjęcia Informacje Hotele Telewizja Radio Muzyka
Polub nas na FB http://www.facebook.com/DominicanaComPl
Pozdrawiam Salseros
 
 
MikeM 
PIRAT Z KARAIBÓW

Wiek: 31
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 647
Skąd: Punta Cana
Wysłany: 15-06-2015, 19:13   

No niestety u mnie wygralo dominikanskie lenistwo.
Strajk mial sie przedluzyc na nastepny dzien ale widac dominikanczycy tez sie zmeczyli, slabo im szlo podpalanie tych opon wiec podjarali smiecie w paru miejscach. A ja rozpalilem grila w ogrodku (oczywiscie bez opon).
_________________
Sprzedam 3pokojowe mieszkanie nad morzem w Estonii - 8 000USD lub 30 000PLN.
miminternational@ymail.com
 
 
Zenon S 
PIRAT Z KARAIBÓW

Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 345
Wysłany: 15-06-2015, 19:18   

No kurcze ... Za goraco jest...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template spacevision v 0.3 modified by Nasedo. Done by Salseros

Forum dominikana

Dominikana wakacje, zdjęcia, informacje

Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 10