UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie)
Forum Dominikana www.forum.dominicana.com.pl  Strona Główna

Poprzedni temat :: Następny temat
Pogoda we wrześniu, Dominikana
Autor Wiadomość
alicjawl 
SZORUJĄCY POKŁADY

Wysłany: 20-06-2010, 22:44   

aha dodam że wybieram sie raczej na wschód dominikany do punta cana...i z góry przepraszam za 2 te same wątki(jestem tu laikiem;P)pozdrawiam

Salseros 
Administrator

Wysłany: 21-06-2010, 08:48   

alicjawl, Jeśli wymagasz odpowiedzi to napewno zdjesz sobie sprawe że to będzie troche wróżenie z fusów. Może padać do tej pory raczej ( w 80%) bywało tak że deszcz był intensywny ale bardzo krótki i ciepły. Padało dwa lub trzy razy w ciągu dnia po 15-20min. W rejonie Bavaro i Punta Canapo takim ciepłym, silnym i krótkim deszczu nie odczuwa sie nawet różnic. Wiele osób nie wychodzi z wody podczas takiej ulewy. Dalej siedzą w luksusowych pieknych basenach czy w wodach oceanu. Ale może sie też zdarzyć że w ciagu Twoich 14 dni wakacji na Dominikanie będzie padało 10 dni. Takie całodzienne deszcze też sie zdarzają.
Co do huraganów to Republika Dominikańska też jest w zasięgu Huraganów tak jak Kuba, Jamajca czy Meksyk. Takiego powaznego o dużej sile huraganu na Dominikanie dawno nie było wiec może w tym roku. :-) Jednak w resorcie nie powinno Ci sie nic stać nawet podczas takiego żywiołu o ile nie będziesz w tym czasie sie wybierać na plażę. O zagrożeniach i huraganach na forum.dominicana.com.pl piszemy dość często i to na kilka dni przed ich dotarciem do hispanioli. Więc jeśli w czasie swojego pobytu będziesz śledzić dział na tym forum o nazwie News Room to o ewentualnych zagrożeniach będziesz wiedzieć dużo wcześniej.

alicjawl 
SZORUJĄCY POKŁADY

Wysłany: 21-06-2010, 09:12