UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie)
Forum Dominikana www.forum.dominicana.com.pl  Strona Główna

Poprzedni temat :: Następny temat
Oferty Condora! Z Frankfurtu w DR od 249 Euro (Punta Cana, Santo Domingo, Puerto Plata)
Autor Wiadomość
MikeM 
PIRAT Z KARAIBÓW

Wiek: 31
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 645
Skąd: Punta Cana
Wysłany: 05-11-2015, 03:22   Oferty Condora! Z Frankfurtu w DR od 249 Euro (Punta Cana, S

W rubryce oferty u Condora pojawilo sie duzo lotow na Dominikane w dosc atrakcyjnych cenach ( zaczynajac od 249 eurasow), polecam sprawdzac.
_________________
Sprzedam 3pokojowe mieszkanie nad morzem w Estonii - 8 000USD lub 30 000PLN.
miminternational@ymail.com
 
 
Robert1968 
NAWIGATOR

Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 23
Wysłany: 22-11-2016, 23:52   

Witam
Rozumiem że to w jedna stronę?
Pozdrawiam
 
 
janek01 
PIRAT Z KARAIBÓW


Wiek: 57
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 132
Wysłany: 23-11-2016, 22:06   

Oczywiście że w jedną
_________________
Pozdrawiam Janek
 
 
Robert1968 
NAWIGATOR

Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 23
Wysłany: 25-11-2016, 00:10   

To w sumie żadna rewelacja bo z TUI można już kupić bilety w dwie strony od 1100 zł ,sam w tym roku kupiłem za 1499 zł a to dlatego drożej bo nie miałem urlopu jak było taniej :mrgreen: ,wylot z Polski nie trzeba nigdzie daleko dojeżdżać ;-)

Pozdrawiam
 
 
janek01 
PIRAT Z KARAIBÓW


Wiek: 57
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 132
Wysłany: 25-11-2016, 17:04   

Na stronie TUI pl cena od 2185 od osoby ale .... rezerwacja na 09-10 2017 a im bliżej dzisiaj tym drożej a i to 2185 to nie do końca prawda, przy próbie rezerwacji cena rośnie o kilka setek 😂
_________________
Pozdrawiam Janek
 
 
Robert1968 
NAWIGATOR

Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 23
Wysłany: 25-11-2016, 23:15   

Im bliżej terminu wylotu cena spada o kilka stówek, wiem bo śledziłem ceny od maja do września ;-)

Pozdro
 
 
MikeM 
PIRAT Z KARAIBÓW

Wiek: 31
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 645
Skąd: Punta Cana
Wysłany: 28-11-2016, 16:02   

Ja jakos nie moge te ceny z pl tanie zlapac a po 1100 to byl bym gotow kupowac co 3 miesiace takie bilety.
_________________
Sprzedam 3pokojowe mieszkanie nad morzem w Estonii - 8 000USD lub 30 000PLN.
miminternational@ymail.com
 
 
Robert1968 
NAWIGATOR

Dołączył: 08 Sie 2016
Posty: 23
Wysłany: 29-11-2016, 00:58   

Nawet jeśli cena jest trochę wyższa to i tak lepiej lecieć z kraju bo jak policzymy dojazdy np. do Brukseli to na to samo wyjdzie :-D ,tyle że ja na lotnisko mam 20 min. i nie uśmiecha mi się jeździć po europie bo trochę taniej , ale każdy robi jak uważa ;-)
 
 
MikeM 
PIRAT Z KARAIBÓW

Wiek: 31
Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 645
Skąd: Punta Cana
Wysłany: 29-11-2016, 12:47   

Mi pasuje tylko Polska i Szwajcaria najlepiej szwajcaria do Brusseli w ogole lipa jezdzic bo to przerabialem. Z Pl nic nie moge znalezc ponizej 2000+ a za ta cene to juz Air France z CH lata.
_________________
Sprzedam 3pokojowe mieszkanie nad morzem w Estonii - 8 000USD lub 30 000PLN.
miminternational@ymail.com
 
 
janek01 
PIRAT Z KARAIBÓW


Wiek: 57
Dołączył: 07 Sty 2012
Posty: 132
Wysłany: 11-12-2016, 14:34   

MikeM napisał/a:
Mi pasuje tylko Polska i Szwajcaria najlepiej szwajcaria

Witaj MikeM, skoro szwajcaria i Pl to po drodze masz Monachium, fajne średnie lotnisko, można AirBerlinem, co prawda trochę u nich gorąco ostatnimi czasy, ale nam się dobrze leciało, bez porównania lepiej niż Condorem, w lutym czeka nas znów lot Condorem, mam nadzieję że tym razem bez przygód..
_________________
Pozdrawiam Janek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi
Template spacevision v 0.3 modified by Nasedo. Done by Salseros

Forum dominikana

Dominikana wakacje, zdjęcia, informacje

Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 11