UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii (brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na ich używanie)
Forum Dominikana www.forum.dominicana.com.pl  Strona Główna

Poprzedni temat :: Następny temat
Dam 1000 DOLAROW !!!
Autor Wiadomość
Daniel 
NAWIGATOR

Wysłany: 20-12-2012, 12:39   Dam 1000 DOLAROW !!!

Witam wszystkich uzytkownikow tej strony.
Moze moj post dla kogos bedzie dziwny, ale pytam powaznie...
Dam 1000 $ dla osoby ktora znajdzie prace dla mnie i mojej dziewczyny (Dominikanki)...
Jestem z wyksztalcenia technik elektryk. Dwu letnie doswiadczenie jako elektro-mechanik w fabryce gdzie do dzisiaj pracuje(USA) Moze dla kogos bedzie to dziwne ze z USA chce na Dominikane, ale chce ze wzgledu na moja dziewczyne ( nie pytajcie prosze czemu nie wezme jeje do USA-chcialbym bardzo, ale nie jest to takie proste) wiec chcialbym na jkis czas wyjechac na Dominikane i z Nia zamieszkac, tylko ze bez pracy nie da sie zyc-wiec stad moja prosba do Was. Jesli ktos z obecnych na tym forum ma jakas dzialalnosc na Dominikanie i potrzebuje pracownikow prosze o kontakt ze mna...PS. Mam prawo jazdy...

rnn 
WILK MORSKI

Wysłany: 20-12-2012, 14:43   

a praca ma byc za 200 czy 300 usd miesiecznie ;-) ?

Daniel 
NAWIGATOR

Wysłany: 21-12-2012, 10:44   

Jesli jest to praca z zakwaterowaniem i wyzywieniem mozemy blizej porozmwiac...szukam konkretow i prosze, Ja biore to na powaznie...POZDRAWIAM

carbon 
PIRAT Z KARAIBÓW

Wysłany: 21-12-2012, 13:15